Her følger et par korte vilkår for booking af gæsteværelser og fælleslokale:

Gæsteværelser & fælleslokale kan udelukkende lejes af beboere i Wildersgaard, ejer- som lejerforening. Disse hæfter ligeledes for stand ved aflevering af lokalerne samt eventuelle fejl, mangler og/eller ødelagt indbo. 

PRISER FOR LEJE AF GÆSTEVÆRELSER:

Stuen kr. 240,00 pr. døgn.

4. sal kr. 300,00 pr. døgn.

Det samlede beløb opkræves af Newsec Datea.

Kan maskimalt bookes for 7 dage ad gangen. Ønskes længere lejeperiode kontakt venligst administrator på: torawinther@gmail.com

Gæsteværelset kan ibrugtages kl. 11:00

Gæsteværelset skal aflevers rengjort og klar til næste lejer kl. 10:00 

Nøgle modtager du i din postkasse senest 30 min. før ibrugtagningstid.

Nøgle afleveres efter lejepriode i postkassen: Bådsmandsstræde 5 1tv 1407 København K Winther Nielsen.

 HUSK HUSK HUSK 

FØLGENDEFORHOLDSREGLER OVERHOLDES VED BRUG AF GÆSTEVÆRELSER:

Lejer skal selv sørge for sengelinned, lagner, håndklæder, viskestykke/klud samt sæbe.

Rengøring efter endt lejeperiode påhviler den enkelte lejer.

Husk at tømme elkedel, rengøre køleskab, vaske op, feje/støvsuge og vaske gulv, aftørre flader m.m. 

I Badeværelset rengøres fliser, armaturer og sanitet.

Lejlighederne skal afleveres rengjorte og 100% klar til næste lejer.

 

FÆLLESLOKALET OG  HAVEN ER TIL BRUG FOR DE FASTE BEBOERE I WILDERS GÅRD

Alle ejendommens faste beboere er velkommen til at benytte fællesrummet uden betaling med respekt for hinanden, når det ikke er booket ( se kalender på hjemmesiden) .

 

Til private formål kan fælleslokalet lejes. Man skal selv være tilstede.

Ved private arrangementer kan borde opstilles på terrassen i umiddelbar forbindelse med fællesrummet. Haven er fortrinsvis forbeholdt ejendommens øvrige beboere.

Private arrangementer skal bookes.

 

 PRIS FOR LEJE AF FÆLLESLOKALE

Kr. 315,00 pr. døgn alle årets dage.

Det samlede beløb opkræves af Newsec Datea.

 

 HUSK HUSK HUSK

VED BRUG AF FÆLLESLOKALET SKAL FØLGENDE FORHOLDSREGLER OVERHOLDES:

Alle faciliteter, incl. køkken med service til 28 personer, kan benyttes.

Lokalet modtages rengjort og mangelfrit og skal afleveres i samme stand.

Eventuelt beskadiget inventar og service  meddeles til bookingadministrator til opgørelse for efterfølgende afregning med Newsec Datea.

Lejeperioden pr. døgn er fra kl.11 den første dag til den følgende dag kl 11.

 Før arrangementet:

Afsæt tid så det service, der ønskes brugt, kan håndopvaskes/ vaskes i opvaskemaskinen.

Følgende remedier skal man selv medbringe: opvaskemiddel, maskinopvask, filtersalt, afspændingsmiddel, ovnrens, karklude, håndklæder, viskestykker, servietter, lys, affaldsposer,gulvklude, sæbe, wc-papir, køkkenrulle,m.m. Husk krydderier, kaffe/the, sukker, fløde, osv.

Under arrangementet:

Vis hensyn over for naboerne med hensyn til støj under arrangementet.

Efter kl. 22 skal vinduer og døre holdes lukket. Der må ikke støjes i opgange eller haven.

Efter arrangementet:

Gør senest rent efter kl 09.00 den følgende dag.

Borde og stole afleveres rengjorte, fri for pletter og krummer.

Gulvet støvsuges og vaskes med fremsat gulvvaskemiddel og hårdt opvredet klud. Sorte striber efter sko fjernes med viskelæder.

Pletter på træværk og vægge afvaskes.

Toiletter og mellemgang afleveres med afvaskede gulve og rene kummer og håndvaske.

Middags- og frokostbestik afleveres rent og ublandet. Glas afleveres rengjorte, ublandede og sat i kasser med bunden opad. Service placeres på opmærkede hylder.

Termokander vaskes i opvaskemaskinen.

Komfur og ovn rengøres med ovnrens.

Emhætte aftørres.

Kaffefilter rengøres og efterlades uden grums i filter.

Køle/fryseskab tømmes og rengøres.

Køkkenelementer aftørres for evt. stænk, også i skuffer og skabe.

Fliser og vask rengøres.

Opvaskemaskinens filtersi renses, og der påfyldes salt og afspændingsmiddel.

 

Udlån af Fælleslokalets service m.m. kan ikke finde sted.